OFERTA DE TREBALL “Agent pel Contact Center amb Català”

Seleccionem per a la nostra central de Madrid, 2 agents pel Departament de Contact Center amb Català.

S’ofereix:
– Contracte laboral indefinit des del primer dia.
– Alta a la Seguretat Social.
– Jornada laboral de 28 hores/setmana.
– Salari base de 670 Euros bruts/mes.
– Possibilitat de creixement i desenvolupament professional.
– Excel·lent ambient de treball.

Requisits mínims:
– Nivell mig d’estudis.
– Bilingüe català – castellà.
– Coneixements avançats de telemàrqueting.
– Experiència professional demostrable en Contact Center en campanyes comercials i fidelització de clients.
– Persona dinàmica amb destresa demostrable en el funcionament de les aplicacions de gestió de Contact Center.
– Persona resolutiva orientada a la consecució de resultats.
– Persona amb accentuat perfil orientat amb els valors de solidaritat i treball en equip.

  • Referencia: Contact Català
  • Categoría: Auxiliar d´oficina
  • Departamento: Contact Center
  • Nivel: Auxiliar
  • Número de vacantes: 2
  • Tipo de jornada: Parcial
  • Total de horas por semana: 28 hores a la setmana

Si estàs interessat en aquesta oferta, envia’ns el teu curriculum actualitzat a: trabajo@wesser.es

(VOLVER A OFERTAS)